نور لامپ های شمعی شبیه به نور خورشید می باشد، لامپ های کم مصرف قدیمی نتوانستند این مشکل را حل کنند ولی هنوزه تعداد مقدار زیادی از این لامپ ها در بازار موجود می باشد. اما با پیشرفت تکنولوژی دیگر جایی برای لامپ های شمعی قدیمی نمانده است، و روز به روز این لامپ ها را به صورت پیشرفته تر می سازند. لامپ های شمعی جدید می تواتند نوری همانند لامپ های رشته ای ایجاد کنند. یک لامپ شمعی حدود ۸۵ درصد کمتر از لامپ های رشته ای مصرف دارند. قیمت انواع لامپ های شمعی را می توان در سایت های مخصوص به وسایل الکترونیکی مشاهده نمود.

قیمت انواع لامپ های شمعی در بازار کشور

قیمت روز لامپ های شمعی درب کارخانه

قیمت روز لامپ های شمعی درب کارخانهقیمت روز لامپ های شمعی درب کارخانه از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشند. قیمت روزانه این لامپ ها به صورت روزانه در سایت های خرید و فروش وسایل الکترونیکی قرار می گیرد. خریداران این لامپ ها را با قیمت بسیار مناسب از درب کارخانه تهیه می نمایند. لامپ شمعی رشته ای نیز در این کارخانه ها به تولید می رسند، تولیدکنندگان از بهترین قطعات در ساخت این لامپ ها استفاده می کنند. قیمت لامپ شمعی در این کارخانه توسط تولیدکنندگان آن بر اساس کیفیت آن ها مشخص می گردد.

خرید انواع لامپ های شمعی به قیمت روز

خرید انواع لامپ های شمعی به قیمت روزبرای اطلاع از قیمت خرید انواع لامپ های شمعی، به قیمت روز خریداران می توانند به سایت های خرید و فروش وسایل الکترونیکی مراجعه بفرمایید. قیمت روزانه لامپ شمعی فیلامنتی به صورت روزانه با توجه به قطعات استفاده شده در آن ها در صفحات این سایت قابل مشاهده می باشد. هالوژن سرپیچی نیز قطعه ای است که همراه با این لامپ ها به مصرف می رسد.

فروشندگان لامپ شمعی عمده در تهران

فروشندگان لامپ شمعی عمده در تهرانفروشندگان لامپ شمعی عمده در تهران، هر روزه به صورت آنلاین و حضوری به پخش این لامپ ها مشغول می باشند. این فروشندگان در بعضی مواقع فقط به صورت عمده فروش دارند و خریداران بزرگ نیز به دنبال همچین موقعیتی می باشند. لامپ پایه شمعی در فروش عمده از قیمت کمتری برخوردار می باشند. لامپ اشکی فیلامتنی نسل جدیدی از این لامپ ها می باشند که به صورت عمده به فروش می رسند. همچنین استفاده از لامپ ال ای دی فول اسپکتروم و لامپ شمعی 12 وات در افزایش بازدهی و کاهش هزینه ها تاثیر بسزایی دارد.

پرفروش ترین برند های لامپ های شمعی

پرفروش ترین برند های لامپ های شمعی پر فروش ترین برند های لامپ های شمعی سالانه در سایت ها طبق کیفیت رتبه بندی می شوند. لامپ اشکی فیلامنتی یکی از بهترین برند های ساخت این شرکت ها می باشد. بهترین برند های این لامپ ها به خارج از کشور نیز صادر می گردند و از قیمت بالایی برخوردار می باشند. لامپ های ال ای دی از بهترین کیفیت برخوردار می باشند، قیمت لامپ ال ای دی بسیار مناسب می باشد و تقریبا یکی از پر فروش ترین برند های این لامپ ها می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *