با نزدیک شدن به سال جدید، نه تنها بازار پوشاک بلکه بازار لامپ ال ای دی و لامپ هالوژن کملیون، ادوات و مصنوعات روشنایی نیز دچار جنب و جوش شده و با استقبال مردم مواجه می شود. چند سالی است که در کشور ما با سیاست‌ها و فرهنگ سازی درست، مصرف لامپ‌ های رشته ای ممنوع و کاهش پیدا کرده است و اکثر مردم برای مصارف خانگی، اداری و تجاری خود از لامپ ها و چراغ های LED استفاده می کنند.

عموماً مردم در روزهای آخر سال دست به تعویض و جایگزینی لامپ ها و چراغ های سوخته خود می زنند. بخشی از مردم هم با تغییر دکوراسیون، انواع مختلفی از لامپ های ال ای دی مانند لامپ های شمعی، استوانه ای، اشکی، حبابی، تزئینی فیلامنتی یا ادیسونی را مورد استفاده قرار می دهند. این نوع لامپ ها به دلیل متنوع بودن از نظر شکل و ساختار و همچنین رنگ و نور با استقبال مواجه می شوند.

لامپ های LED تزئینی و برای مصارف خانگی، قابلیت تغییر شدت نور و یا اصطلاحا دیمر (Dimmer) را دارند. این قابلیت در لامپ های ال ایی دی باعث کنترل شدت نور و عدم ایجاد خستگی چشم به ویژه در هنگام مطالعه یا تماشای تلویزیون می شود. دسته ای از لامپ ها و چراغ های LED هم وجود دارند که می توانند چندین طیف رنگی مختلف را ساطع کنند تا در حالت های مختلف و ساعات مختلف شبانه روز با توجه به نیاز مصرف کنندگان تغییر رنگ و نور دهند.

از لامپ های فیلامنتی یا ادیسونی هم می توان در منازل، فروشگاه ها، رستوران ها و یا کافی شاپ ها استفاده کرد. این نوع از لامپ های ال ای دی به دلیل تنوع، ظاهر جذاب و زیبایی که دارند علاوه بر تامین نور و روشنایی؛ از نظر بصری هم مقبول و پر طرف دار هستند.

شما مصرف کننده و همکار گرامی در صورت نیاز به مشاوره و داشتن هرگونه سوال با مجموعه آریانا صنعت داوین و همکاران ما تماس گرفته و سوالات خود را در خصوص انواع لامپ ال ای دی و روشنایی مطرح نموده و لامپ بخار یا چراغ مورد نظر خود را تهیه کنید.

انواع لامپ ال ای دی تزیینی شامل استوانه ای، قارچی،سفینه ای،شمعی مات و با پایه طلایی،رشته ای،حبابی،گل،اشکی وغیره دربازار است.که لامپ های رشته ای از ارزان ترین لامپ ال ای دی است

انواع لامپ ال ای دی تزیینی | فروش لامپ های ال ای دی به مناسبت سال جدید

انواع لامپ ال ای دی تزیینی

انواع لامپ ال ای دی تزیینیانواع لامپ های  هالوژن تزئینی و  لامپ مهتابی پارس شعاع توس شامل سقفی ال ای دی،هالوژن اس ام دی،و هالوژن cob که محصولاتی هستند که نسبت به هالوژن های قدیمی مصرف برق کمتری دارند و می توانند در محیط های مختلف علاوه بر تامین روشنایی به تزیین فضا نیز کمک کنند از مزایای مهم لامپ های هالوژنی جدید این است که دارای شکل ظاهری زیبایی هستند و می توانند به صورت توکار در سقف سالن ها،اداره ها، منازل و سالن کنفرانس ها و… مورد استفاده قرار گیرند.

چراغ های تزیینی سقفی در موارد بسیاری به خصوص در نورپردازی اپن آشپزخانه بکار می روند.

مهتابی ال ای دی دیواری یا لامپ های فلورسنت از انواع لامپ های تولید شده هستند که اساس کار آن تحریک بخار جیوه می باشد و در این صورت باعث می شوند فسفر به فلورسنت تبدیل گردد و نور تولید شود این لامپ ها نوری مناسب و خنثی دارند که در محیط های مختلفی قابل استفاده هستند و یکی از المان های اصلی در تامین روشنایی اماکن مختلف مانند منازل، اداره ها، کارگاه ها و غیره می شوند و در انواع مختلف با مدل و قیمت های متنوع موجود است.

لیست قیمت لامپ ال ای دی تزیینی

لیست قیمت لامپ ال ای دی تزیینیلامپ ال ای دی نواری تشکیل شده از تعدادی ال ای دی SMD که بر روی پی سی بی نرم می باشد و به صورت متری به بازار عرضه می شود البته باید گفت که این گونه ال ای دی ها بستگی به نوع چیپ ال ای دی دارد و به دو دسته  ال ای دی نواری رزین دار که همان رو کش پلاستیکی روی آن می باشد که ال ای دی نواری را ضد آب می کند و ال ای دی نواری بدون رزین تقسیم می شوند.

کاربرد های معمول این لامپ در نور پردازی حرفه ای عبارت است از زیر کابینت آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، دور پنجره ها و بسیاری موارد دیگر.

مراکز تهیه لامپ تزیینی در کشور

مراکز تهیه لامپ تزیینی در کشورمراکز تهیه لامپ و پروژکتور خورشیدی در ایران شامل مواردی همچون:

  • فروشگاه های لوازم الکتریکی
  • شرکت های تولید کننده
  • سایت های اینترنتی
  • و غیره

می باشد که در این مراکز می توان بهترین مدل های این محصول را با مناسب ترین قیمت خریداری کرد.

عمده فروشی انواع لامپ ال ای دی

عمده فروشی انواع لامپ ال ای دیچراغ های رنگی از انواع چراغ هایی اند که در تزئین خانه و نورپردازی ها کاربرد بسزایی دارند و در انواع مختلف ۳رنگ، ۷رنگ و… می باشند.

بالبیران انواع کابل ابهر و ال ای دی و لامپ های کم مصرف را که دارای کیفیت برتر و تولید داخلی است و همچنین داری تضمین کیفیت وگرانتی تعویض می باشد را عرضه می کنند.

تهیه ارزان ترین لامپ ال ای دی تزیینی

تهیه ارزان ترین لامپ ال ای دی تزیینیبرای تهیه ارزان ترین لامپ ال ای دی تزیینی حبابی بهتر است به نمایندگی های آن مانند پارس شهاب مراجعه نمود.

در ساخت چراغ های هالوژنی اس ام دی از تکنولوژی چیپ های SMD استفاده شده است که طراحی آن به گونه ای است که مصرف انرژی کمتری دارد و هم چنین نوری با کیفیت و با شدت مناسب را در اختیار کاربران قرار می دهد در ساختمان داخلی آن، ای سی هایی بی پایه کوتاه قرار گرفته اند که بدون سوراخ شدن روی بورد نصب می شوند و با عبور جریان برق می توانند نور مناسبی را توزیع کنند این نوع لامپ گرمای بسیار کم تری را تولید می کند و می توان از آن جهت تامین نور در اداره ها،سالن های نمایش،منازل،ساختمان های رسمی،و غیره استفاده کرد، این چراغ ها به صورت توکار نصب می شوند و قابلیت استفاده به صورت چراغ دکوراتیو را نیز دارند.این نوع لامپ در انواع مختلف حبابی، پرژکتوری و.. با قیمت های متفاوت در بازار موجود می باشد مثلا چراغ SMD توکار  با قیمت ۴۴ هزار تومان یا مدل M09BH آن ۳۴ هزار تومان و به طورکلی از ۱۵ تومان ۸۵ هزار تومان متغییر است و یا قیمت لامپ اس  ام دی سقفی روکار از۲۵ تا ۶۰ هزار تومان می باشد.

لامپ هفت رنگ در انواع مختلف و با قیمت متفاوت در بازار موجود می باشد قیمت لامپ هفت رنگ مدل H3 از ۲۸ تا ۳۹ هزار تومان یا لامپ های سه رنگ با قیمت ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *