فروش تضمینی چراغ دکل خورشیدی با بدنه مقاوم، موجب برطرف شدن نیاز کشور برای نصب چراغ دکل شده است. نوع خورشیدی چراغ دکل چون نیاز به برق شهری ندارد با نصب صفحه های خورشیدی در روز انرژی خود را جذب می‌ کنند و شب بدون برق و با استفاده از انرژی ذخیره شده روشن می شوند که همین عامل موجب صرفه جویی در مصرف برق می شود.

فروش تضمینی چراغ دکل خورشیدی با بدنه مقاوم

شناخت حداکثر طول عمر مفید انواع چراغ دکل

شناخت حداکثر طول عمر مفید انواع چراغ دکل شناخت حداکثر طول عمر مفید انواع چراغ دکل را در این مقاله مورد برسی قرار می دهیم. پس با ما در ادامه همراه باشید. طول عمر چراغ دکل ها معمولا بسیار بالا است و بر اساس موادی که برای ساخت چراغ به کار می رود طول عمر متفاوتی دارند. هر چه مواد اولیه درجه یک و بهتر باشند مسلماً طول عمر بیشتری خواهند داشت، امروزه این چراغ ها کاربرد بسیار بالایی برای استفاده در دکل های مخابراتی، برای هشدار دهنده در خیابان ها، ایمنی روی برخی از خودرو ها و ساختمان های در حال ساخت به کار می رود و وجود آنها برای انجام این کار ها ضروری است.

چراغ دکل با استفاده از پنل خورشیدی، سولار و باطری که در داخل دکل به کار می رود، بدون استفاده از برق کار می کنند. همچنین استفاده از چراغ های ال ای دی در آنها موجب نوردهی بیشتر همچنین صرفه جویی در مصرف باطری می شود. از ویژگی های استفاده از چراغ دکل: ۱. نیاز به برق شهری ندارند و با استفاده از پنل خورشیدی انرژی خود را تامین می‌ کنند. ۲. قابلیت استفاده بر هر سطوحی را دارند و داشتن نور مناسب تا همه بتوانند آن را از دور ببینند و علائم هشدار را مشاهده کنند. ۳. قابلیت نصب و راه اندازی سریع و آسان ۴. حذف هزینه های زیاد کابل کشی و سیم کشی برای روشن کردن برق ۵. طول عمر مناسب و بالای چراغ های دکل ۶. به دلیل نداشتن سیم و کابل برق گرفتگی تقریباً در آنها صفر است. چراغ دکل در انواع مختلفی تولید می شود مثل دو قلو، چدنی، چشمک زن، حبابی، ال ای دی و … که بر اساس نیاز هر کدام را خریداری می کنند. همچنین استفاده از لامپ ال ای دی 9 وات لیتومکس و لامپ اشکی لوستر در افزایش بازدهی و کاهش هزینه ها تاثیر بسزایی دارد.

صادرات چراغ دکل خورشیدی با کیفیت عالی

صادرات چراغ دکل خورشیدی با کیفیت عالی صادرات چراغ دکل خورشیدی با کیفیت عالی موجب افزایش سرمایه و بهبود رشد اقتصادی کشور می شود و در صادرات باید به کیفیت چراغ دکل توجه نمود؛ زیرا هر چه کیفیت بهتری داشته باشد کشور های دیگر دوباره برای خرید محصول مارا تقاضا می کنند. پس در نتیجه صادرات افزایش می یابد و باعث افزایش سرمایه کشور می شود. همچنین موجب افزایش درآمد افرادی که به این کار مشغول هستند می شود و اشتغال زایی افزایش می یابد. کشور ما در زمینه تولید و صادرات دکل خورشیدی ‌‌‌‌‌‌‌‌امروزه بسیار گسترش داشته و از این راه درآمد زیادی وارد کشور می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *