چراغ دکل خورشیدی وسیله ای برای استفاده در بالاترین نقطه دکل است و از آن به عنوان هشداری به هلیکوپتر ها و سایر وسیله های پروازی دیگر استفاده می‌شود تا مانع از بروز هر حادثه ای برای آنها شود؛ بهترین چراغ دکل خورشیدی با کمترین قیمت و در فروش ویژه این محصول به خریداران عرضه می‌شود تا با قیمتی باورنکردنی و در تعداد مورد نظر به صورت بسته بندی و با تضمین کیفیت به دست آنها برساند همچنین فروش چراغ دکل خورشیدی زمینه صادرات آن را فراهم آورد.

فروش ویژه چراغ دکل خورشیدی با کمترین قیمت

هر آنچه که باید در مورد چراغ دکل بدانید

هر آنچه که باید در مورد چراغ دکل بدانید چراغ دکل وسیله ای هشدار دهنده به شمار می‌رود که انواع مختلفی دارد و برخی از آنها با برق معمولی کار می‌کنند و برخی نیز انرژی مورد نیاز خود را از طریق نور خورشید تامین می کنند که در هر دو نوع لامپ های تعبیه شده در چراغ از نوع دیود و SMD بوده که چشمک زن نیز می باشند.

این چراغ های فتوسل دارای پایه فلزی هستند و بدنه آنها از جنس پلاستیک شیشه ای است که میزان روشنایی آنها متفاوت است همچنین رنگ مورد استفاده در این محصول از نوع کوره ای و قرمز بوده و ضریب حفاظت فیزیکی آن در برابر گرد و غبار بسیار بالا است.

این محصول دارای کلید روشن و خاموش است و انواع خورشیدی آن بدون داشتن هیچ کابلی و به صورت ریموت دار می کنند همچنین به عنوان چراغ خطر و ایمنی بر روی ساختمان ها و حتی برخی خودروها نیز قابل نصب است منتها در این مدل ها فاقد پایه بوده و نوع پایه دار آن برای دکل ها مورد استفاده قرار می گیرد.

تعداد لامپ های تعبیه شده در این چراغ ها بسیار زیاد است و از ۱۵ تا ۱۰۰ عدد لامپ را شامل می‌شود همچنین شدت نور آنها ۴۸ ولت است و نور این چراغ ها به صورت قرمز، زرد، سفید و آبی می باشد که هر یک دارای کاربرد مخصوص به خود هستند.

نوع برقی این چراغ ها با استفاده از برق ۲۲۰ولت فعالیت می کنند اما نوع سولار آنها دارای پنل خورشیدی بوده و انرژی مورد نیاز برای روشن شدن چراغ ها را از نور خورشید تامین می کنند و در برخی نمونه ها نیز از هر دو منبع تغذیه برای سیستم روشنایی استفاده می شود.

پنل تعبیه شده در این چراغ قابلیت تنظیم زاویه را دارد و به این ترتیب امکان دریافت حداکثر نور خورشید به وسیله آنها ممکن است؛ این چراغ ها به راحتی بر روی تجهیزات مختلف نصب می شوند و به هیچ قطعه دیگری نیز برای این کار نیاز ندارند همچنین لامپ های ال ای دی این چراغ ها طول عمر بسیار بالایی دارد که به بیش از ۱۰۰ هزار ساعت می رسد.

نمونه های خورشیدی این چراغ دارای باطری لیتیومی هستند و که ظرفیت ذخیره سازی مقدار زیادی از انرژی را دارد به طوری که به مدت یک هفته بدون دسترسی به نور خورشید تامین کننده انرژی مورد نیاز لامپ های این چراغ است.

جنس حباب شیشه این محصول از کریستالی است که بیشترین میزان نور را از خود عبور می دهد و با شکست قابل توجه نور، آن را پراکنده می کند و به این شکل تا شعاع زیادی نور را پخش می نماید همچنین برای ساخت حباب این چراغ از ترکیبات پلی کربناتی استفاده می شود که مقاومت بسیار بالایی دارند و حباب شیشه ای را از تاثیر نور ماورای بنفش محافظت کرده و مانع رنگ پریدگی آن می‌شود.

کدام نوع چراغ دکل خطر برق گرفتگی ندارد ؟

همان طور که از نام چراغ دکل مشخص است این محصول در ارتفاع زیاد بر روی دکل ها نصب می شود و از آن در بالاترین نقطه دکل های برق و مخابراتی استفاده می‌شود بنابراین معمولاً سیستم برق رسانی به این دکل ها برای روشنایی چراغ انجام می گیرد و به این ترتیب هر جا که کابل کشی و جریان برق وجود داشته باشد خطر برق گرفتگی همیشه در کمین است بنابراین تعمیر و نگهداری این چراغ ها به دلیل احتمال پوسیدگی کابل وجود دارد و باید نهایت احتیاط انجام شود.

اما همه چراغ های دکل خطرناک نیستند و این در مورد چراغ های دکل برقی صدق می‌کند چون انرژی مورد نیاز برای روشنایی را مستقیماً از جریان برق دریافت می کنند اما نوع خورشیدی این چراغ بسیار کم خطر است و در آنها هیچ نوع کابل کشی انجام نمی شود.

این نوع چراغ ها به عنوان چراغ های کم خطر شناخته می شوند زیرا به هیچ عنوان باعث برق گرفتگی نخواهند شد همچنین استفاده از چراغ های دکل خورشیدی که انرژی مورد نیاز خود را از پنل ها دریافت می کنند به هیچ عنوان باعث برق گرفتگی نمی شود زیرا ارتباط بین پنل، باطری و لامپ ها به صورت سیم های با طول بسیار کوتاه هستند به همین دلیل به هیچ عنوان خطر نشت برق وجود ندارد.

بنابراین از بین دو نوع چراغ دکلی برقی و خورشیدی نوع خورشیدی این محصول بسیار کم خطر است و عملیات نصب و تعمیر و تعویض آن با کمترین خطر برق گرفتگی مواجه هستند و به این ترتیب در هر زمان امکان بالا رفتن از دکل و تعمیر و نگهداری آن وجود دارد بدون این که کمترین خطر از بابت نشت جریان برق سلامت فرد را تهدید کند.

عامل اصلی در تعیین قیمت چراغ های دکل

عامل اصلی در تعیین قیمت چراغ های دکل قیمت چراغ های دکل بر اساس نوع آن با هم بسیار متفاوت است مثلاً نمونه های برقی این محصول که از تعداد مشخصی لامپ به همراه پایه فلزی تشکیل شده است نرخ ارزان تری نسبت به نمونه های خورشیدی دارد و در این نوع چراغ کیفیت حباب شیشه ای و جنس پایه فلزی به همراه تعداد و نوع لامپ های تعبیه شده در چراغ تعیین کننده قیمت این محصول است بنابراین کیفیت هر یک از بخش های این چراغ بر قیمت نهایی آن تاثیر خواهد گذاشت.

در مورد چراغ های دکل خورشیدی قضیه تا اندازه ای متفاوت است چون این چراغ ها علاوه بر بخش هایی که در مورد چراغ های برقی بیان شد دارای یک باتری ذخیره انرژی به همراه پنل خورشیدی هستند و بدون شک نرخ گرانتری نسبت به نمونه های برقی دارند.

در چراغ های خورشیدی ابعاد پنل و کیفیت آن مستقیماً بر قیمت چراغ تاثیر می گذارد همچنین نوع باتری مورد استفاده در این محصول نیز تاثیر قابل توجهی بر کیفیت و قیمت چراغ خواهد گذاشت به طوری که باتری های لیتیومی با توان ذخیره سازی انرژی بالا بیشترین تاثیر را در قیمت این محصول خواهند گذاشت و نمونه هایی که مدت زمان زیادی جریان برق را ذخیره می کنند از قیمت بالاتری برخوردارند.

در مورد چراغ های خورشیدی نیز تعداد لامپ های موجود در چراغ تاثیر زیادی بر قیمت آن می گذارد به این معنی که تعداد این لامپ ها ممکن است به ۱۰۰ عدد برسد و بدون شک هر نوع تغییر در تعداد لامپ ها بر قیمت نهایی چراغ تاثیر قابل توجهی خواهد گذاشت. همچنین استفاده از لامپ ال ای دی فول اسپکتروم و لامپ شمعی 12 وات در افزایش بازدهی و کاهش هزینه ها تاثیر بسزایی دارد.

با توجه به آنچه بیان شد در هر دو نوع چراغ دکل برقی و خورشیدی معیارهای مختلفی برای تعیین قیمت نهایی این چراغ وجود دارد که تاثیر زیادی در قیمت گذاری این ابزارهای روشنایی خواهد داشت و باعث ارزان یا گران بودن هر یک از آنها می شوند.

بررسی نحوه صادرات گسترده چراغ های دکل

تولید چراغ های دکل خورشیدی در سال های اخیر افزایش قابل توجهی در کشور یافته است که نسبت به نمونه های وارداتی نرخ و قیمت ارزان تری دارند و تکنولوژی ساخت آنها نیز در کشور موجود است، البته هنوز هم واردات برخی از باتری های لیتیومی و پانل های خورشیدی انجام می‌شود به همین خاطر برخی از کارخانه ها به صورت مونتاژ عملیات ساخت این چراغ ها را انجام می دهند.

تولید این چراغ ها در داخل کشور صادرات گسترده آنها را به همراه داشته است به طوری که با عرضه نمونه های ایرانی این محصول به کشورهای همسایه بازار مناسبی برای آنها ایجاد شده است و با رضایت مشتریان از کیفیت و به خصوص قیمت این چراغ ها درخواست برای خرید آنها بیشتر شده است.

برای صادرات این محصولات ابتدا باید در کشورهای هدف برای این چراغ ها بازاریابی شود و پس از به دست آوردن مشتری و اخذ سفارش، محموله از کارخانه با بسته بندی های مناسب بارگیری و به گمرک ارسال شود؛ البته قبل از ارسال باید اطلاع کافی از امکان صادرات این محصول به دست آید که معمولاً از ادارات بازرگانی این استعلام انجام می‌شود و حتی گاهی در همین ارگان ها مجوز صادراتی نیز ارائه می گردد.

در مرحله بعدی محصول به گمرک مجاور با کشور مورد نظر ارسال می گردد، در آنجا بازرسی شده و پس از اخذ هزینه صادرات از جمله تعرفه های گمرکی اجازه عبور به آن داده می شود و به این ترتیب محصول در کمترین زمان امکان ورود به بازارهای دیگر را خواهد داشت.

سفارش خرید چراغ دکل خورشیدی از معتبرترین فروشنده

سفارش خرید چراغ دکل خورشیدی از معتبرترین فروشنده چراغ دکل خورشیدی در نمونه های مختلف آن با اندازه های مختلف و توان روشنایی متفاوت از معتبر ترین فروشنده این محصول در کشور قابل تهیه است و کسانی که به نصب چراغ های روشنایی فعالیت دارند از طریق این فروشنده قادر به تهیه آن به هر تعداد برای خود هستند و به این شکل در سفارش و خرید چراغ مذکور با نرخ بسیار مناسب آن را به دست می آورند.

سفارش خرید به روش های مختلفی انجام می شود مثلاً خریدار به محل فروش مراجعه کرده و به صورت مستقیم چراغ مورد نظر خود را خریداری می کند یا این که از طریق تماس با فروشنده اطلاعات لازم در مورد انواع چراغ های خورشیدی را دریافت می کند و سپس گزینه مورد نظر خود را سفارش می دهد.

سفارش گاهی به صورت اینترنتی نیز انجام می شود که امروزه این نوع خرید بسیار متداول شده است و مشتری با مشاهده انواع مختلف چراغ ها در وب سایت فروشنده دانش خود را در مورد این چراغ بیشتر کرده و بسیار راحت تر و آسان تر سفارش را به صورت آنلاین انجام می دهد بدون این که نیازی به حضور در محل فروش داشته باشد.

سفارش اینترنتی این محصول مزایای بسیار متعددی برای خریداران دارد و به آنها کمک می‌کند تا با صرفه جویی در هزینه و وقت در کمترین زمان ممکن به این محصول دسترسی پیدا کنند و آن را برای خود به دست آورند.

توزیع مستقیم چراغ دکل خورشیدی به تمام نقاط ایران

چراغ خورشیدی توسط تولید کننده و فروشنده اصلی این چراغ در توزیع مستقیم به تمام نقاط کشور آن ارسال می شود و خریدارانی که مایل به تهیه این چراغ به صورت عمده هستند در این روش توزیع آن را ارزان به دست خواهند آورد و برای هر عدد از آن قیمت پایین تری پرداخت خواهند کرد.

توزیع مستقیم چراغ به صورت بی واسطه انجام می شود و تولید کننده مستقیما سفارش را از خریدار دریافت کرده و آن را تامین خواهد کرد بنابراین این روش خرید باعث قیمت ارزان تر محصول برای خریدار می شود و به او کمک می‌کند تا در زمینه استفاده یا صادرات این محصول صرفه جویی زیادی انجام دهد.

عرضه مستقیم این محصول به روش های مختلفی وجود دارد که ارتباط مستقیم بین خریدار و فروشنده را تسهیل می کنند و به این ترتیب واسطه ها امکان و شرایط دخالت در این ارتباط را نخواهند داشت و نرخ ارائه این محصول به مشتریان بسیار مناسب تر خواهد بود.

توزیع چراغ خورشیدی مذکور محدودیتی از نظر تعداد سفارش مشتری برای آن ندارد همچنین مکان سکونت خریدار و آدرسی که برای دریافت چراغ اعلام کرده هیچ گونه محدودیتی ندارد چون تولید کننده به راحتی با هزینه کم سفارش خرید مشتری را تامین خواهد کرد و در اسرع وقت بهترین این چراغ را با قیمتی مناسب به دست او می رساند.

مرکز عرضه چراغ دکل خورشیدی با بهترین کیفیت

مرکز عرضه چراغ دکل خورشیدی با بهترین کیفیت بهترین نمونه های چراغ دکل خورشیدی با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب توسط مرکز عرضه این چراغ به خریداران ارائه می‌شود و کسانی که مایل به تهیه این محصول با قیمت ارزان تر هستند از طریق این مرکز عرضه آن را به دست می آورند و به این ترتیب بهترین این چراغ را با نرخی باورنکردنی تهیه خواهند کرد.

این مرکز انواع مختلفی از چراغ یاد شده را در اختیار دارد و تا حد امکان پایین ترین قیمت ممکن را برای هر یک از آنها به خریدار اعلام می کند تا تامین نیاز مشتری با کمترین قیمت نقش داشته باشد همچنین ارتباط با این مرکز به روش‌های امروزی امکان پذیر است و خرید اینترنتی کمک قابل توجهی به خریداران می کند تا از این طریق با مرکز ارتباط برقرار کرده و سفارش را از راه دور انجام دهند.

این مرکز بالاترین درجه کیفیت را برای این محصول در نظر گرفته و این امکان را به خریداران می دهد تا از آن برای تجارت خارج از کشور استفاده کنند و این محصول ایرانی را با هزینه باربری کم به بازارهای مختلف ارائه نمایند همچنین کیفیت این محصول به صورت تضمینی است و به این شکل خریدار و صادر کننده با اطمینان بیشتر محصول را به بازارهای دیگر کشورها صادر می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *