چراغ چشمک زن سولار، از مهم ترین تجهیزات ایمنی می باشد. این نوع چراغ محصولی است که در عملیات عمرانی، خیابانی، دکلی و عملیات ترافیکی مورد استفاده قرار می گیرد. نوع چراغ دکلی خورشیدی معمولا بر روی دکل های مخابراتی و یا دکل های خطوط انتقال قدرت به عنوان چراغ دکل برقی نصب می گردد. از دلایل نصب چراغ چشمک زن یا چراغ دکل برقی مشخص شدن ارتفاع و محل قرار گیری دکل در شب است تا از برخورد هواپیما ها و یا بالگرد ها با دکل جلوگیری کند. چراغ سر دکل خورشیدی موجب حذف هزینه های انشعاب و کابل کشی می شود زیرا با استفاده از نور محیط شارژ می گردد. یکی دیگر از مزیت های فروش چراغ دکلی سولار کاهش آلاینده های زیست محیطی و ارتقا میزان پاکیزگی هوا و همچنین کاهش مصرف برق می باشد. 

فروش چراغ دکلی سولار در جدید ترین مدل ها

معرفی برترین تولید کننده چراغ دکلی سولار در کشور

معرفی برترین تولید کننده چراغ دکلی سولار در کشور چراغ دکلی سولار مخصوصا از نوع چراغ  سردکل خورشیدی توسط شرکت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردد. این شرکت ها با به کار گیری برترین مهندسین وطنی اقدام به ساخت تجهیزات روشنایی از جمله چراغ دکلی خورشیدی کرد. ساخت و فروش لامپ خورشیدی با موارد مصارف مختلف، از تخصص های این شرکت می باشد. از مزیت های این شرکت استفاده از نیروی بومی و همچنین کنترل قیمت چراغ دکل و در عین حال عرضه آن با بهترین کیفیت می باشد. از دلایل فروش چراغ دکلی سولار با قیمت مناسب در این شرکت ها می توان به تهیه مواد اولیه مقرون به صرفه و فروش بی واسطه اشاره کرد. 

برند های خارجی چراغ دکلی سولار موجود در بازار

برند های خارجی چراغ دکلی سولار موجود در بازارفروش چراغ دکلی سولار در بازار ایران پیش از این به صورت عمده توسط نمایندگانی از برند های مختلف خارجی صورت می گرفت اما امروزه با افزایش تولید و فروش انواع چراغ چشمک زن در ایران دیگر انحصاری در این زمینه وجود ندارد.

مهم ترین برندهای فروش لامپ خورشیدی خارجی در بازار ایران با قیمت بالایی به فروش می رسد.

نمایندگی های فروش چراغ دکلی سولار در تهران

نمایندگی های فروش چراغ دکلی سولار در تهرانشرکت های تولید کننده برای سهولت دسترسی عموم مصرف کنندگان به انواع چراغ دکلی خورشیدی، اقدام به گسترش نمایندگی های فروش چراغ دکلی سولار در سراسر تهران نموده است. برای تهیه انواع چراغ دکل برقی کافیست تا به نزدیک ترین نمایندگی شرکت ها مراجعه نمایید. برای آگاهی از آدرس و شماره تماس نمایندگی های فروش می توانید به پایگاه اینترنتی شرکت ورود نمایید.

فروش انواع چراغ دکلی سولار با قیمتی فوق العاده

فروش انواع چراغ دکلی سولار با قیمتی فوق العادهیکی از اهداف این شرکت فروش انواع چراغ دکلی سولار با قیمتی فوق العاده است. برای تهیه این محصولات می توانید به نزدیک ترین نمایندگی مراجعه نمایید و یا با برقراری تماس با مشاورین فروش شرکت و دریافت راهنمایی و اطلاع از بروز ترین قیمت ها و شرایط فروش از خریدی امن و مطمئن برخوردار شوید.

فروش چراغ دکلی سولار از تولیدی

فروش چراغ دکلی سولار از تولیدی توسط مجموعه ما صورت میگیرد که شما همکاران گرامی میتوانید جهت دریافت اطلاعات فنی با ما در تماس باشید.

چراغ دکلی سولار خورشیدی روشنایی و نوردهی خود را از طریق لامپ های LED تعبیه شده در آن ایجاد میکند و میزان آن بستگی به چیپ استفاده شده دارد. همچنین استفاده از لامپ ال ای دی 9 وات لیتومکس و لامپ اشکی لوستر در افزایش بازدهی و کاهش هزینه ها تاثیر بسزایی دارد.

هر مقدار که چیپ ال ای دی قویتر و باکیفیت تر باشد؛ میزان نوردهی و پرتاب نور چراغ دکلی بیشتر خواهد بود.

مهندسان طراح و سازندگان چراغ دکلی سولار این ال ای دی ها را به گونه ای در کنار هم قرار میدهند که چراغ دکل حداکثر نوردهی و پخش نور را داشته باشد.

چینش مناسب و اصولی ال ای دی ها منجر میشود که با کمترین میزان مصرف انرژی، بیشترین روشنایی و سطح پرتاب نور، حاصل شود که نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

فروش چراغ دکلی سولار از تولیدی توسط مجموعه ما صورت میگیرد که شما همکاران گرامی میتوانید جهت دریافت اطلاعات فنی با ما در تماس باشید.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *