لامپ های رشته ای و قدیمی و لامپ هالوژن کملیون دارای عیوب بسیاری از جمله داغ شدن و خرابی آنها و همچنین دارای مصرف بالای انرژی هستند به همین دلیل شرکت های بسیاری شروع به تولید انواع لامپ ها با ویژگی های مختلفی کرده اند که از مصرف انرژی کمی برخوردار هستند. این لامپ ها دارای توان خروجی بالا و نور زیاد می باشند. آنها در شکل ها و اندازه های مختلفی تولید می شوند که دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشند. قیمت انواع لامپ کم مصرف لوستری توسط شرکت های تولید کننده ی آنها تعیین می گردد که به عوامل مختلفی بستگی دارد.

قیمت انواع لامپ کم مصرف لوستری درجه یک

فروش لامپ کم مصرف لوستری با قیمتی عالی

فروش لامپ کم مصرف لوستری با قیمتی عالیلامپ های کم مصرف و لامپ مهتابی پارس شعاع توس تولیدی توسط شرکت های تولید کننده دارای معایب و مزایای زیادی می باشند که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

مزایا:

  • میزان مصرف انرژی آنها کم می باشد.
  • عمر طولانی تری نسبت به لامپ های رشته ای دارند.
  • گرمای به مراتب کمتری تولید می کنند.

معایب:

  • تاخیر در روشن شدن هنگام زدن ضربه کلید
  • ایجاد خطر برای سلامت انسان ها
  • انتشار گاز های گلخانه ای
  • کاهش قدرت نوردهی با گذشت زمان

فروش لامپ کم مصرف لوستری با قیمتی عالی بیشتر توسط نمایندگی ها و مراکز فروش آنها در هر شهر صورت می گیرد که می توانید آن ها را از این مراکز تهیه فرمایید‌. لامپ سوکتی لوستر یکی از انواع مختلف آنها می باشد که توسط شرک تهای تولیدی در کیفیت های مختلف تولید می شوند.

خرید لامپ کم مصرف لوستری به قیمت عمده

خرید لامپ کم مصرف لوستری به قیمت عمدهبرای خرید لامپ کم مصرف لوستری به قیمت عمده می توانید مستقیما به درب کارخانه ی تولیدی آنها مراجعه و انواع لامپ هارا بدون داشتن واسطه و با قیمتی کمتر خریداری کنید.

قیمت لامپ smd و قیمت لامپ فیلامنتی دو نوع از انواع لامپ led با توجه به داخلی و خارجی بودن آنها و همچنین جنس به کار رفته در تولید آنها متفاوت است.

شرکت تولید کننده لامپ کم مصرف در ایران

شرکت تولید کننده لامپ کم مصرف در ایرانبه دلیل مشکلاتی که لامپ های رشته ای دارند، شرکت های زیادی در داخل و خارج از کشور اقدام به تولید نسل جدیدی از لامپ ها کرده اندکه دارای ویژگی های متفاوتی می باشند.

شرکت تولید کننده لامپ کم مصرف در ایران، از متخصصین و طراحان زیادی برای تولید انواع آنها کمک گرفته اند که لامپ هارا در شکل ها و طرح های مختلفی تولید می کنند.

قیمت روز انواع لامپ کم مصرف در بازار

قیمت روز انواع لامپ کم مصرف در بازارقیمت لامپ کم مصرف در بازار همانطور که گفته شد توسط کارخانه ها و شرکت های تولیدی آنها مشخص و تعیین می گردد که به عوامل مختلفی از جمله کیفیت، جنس، اندازه، شکل و … بستگی دارد.

قیمت هالوژن سقفی و قیمت لامپ ال ای دی دو نوع از جدید ترین انواع تولیدی لامپ ها، مختلف می باشند که برای اطلاع به مراکز فروش آنها مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *