در بررسی قیمت چراغ پارکی سولار و لامپ هالوژن کملیون، باید به این نکته اشاره کنیم که به دلیل این که چراغ ها به صورت عمده و مستقیم به بازار عرضه شده است، قیمت های عالی را به خود اختصاص داده‌اند و افراد می توانند نمونه ها را بسیار مقرون به صرفه تهیه کنند. شما نیز می توانید با سفارش این چراغ از مرکز ما آن را با قیمت باورنکردنی و بسیار ارزان تهیه و خریداری نمایید.

قیمت فوق العاده چراغ پارکی سولار با کیفیت در بازار داخلی

مهمترین ویژگی ظاهری بهترین چراغ دکل

مهمترین ویژگی ظاهری بهترین چراغ دکل بهترین چراغ پارکی سولار و لامپ مهتابی پارس شعاع توس ظاهری متفاوت از انواع لامپ های دیگر دارد و این مهتابی زیبا معمولاً به شکل میله‌ای در شکل های دیگر ساخته می شود. مثلا امروزه انواع مکعب مستطیل آن نیز با طول های متفاوت وارد بازار شده است که گاهی طول آنها به ۱۲۰ سانتی متر می رسد و به طور معمول دارای ۸۰ وات قدرت و توان هستند.

بهترین این چراغ ها رنگ مهتابی دارند و معمولاً دارای فرکانس ۶۰ هرتز هستند و میزان طول عمر آن نیز برخلاف لامپ های مهتابی معمولی 35000 وات ساعت است که در آنها تعداد فراوانی لامپ ال ای دی کوچک وجود دارد که به طور معمول حداقل ۴۵ عدد هستند.

در این نوع چراغ ها از پایه سیمی استفاده شده است و جنس محافظ آنها از پلاستیک است و این توان مصرفی آنها می‌تواند در لامپ های مختلف از ۲۰ وات شروع شده و به بیشتر نیز برسد.

از ویژگی‌های این محصول این است که زاویه نوردهی حداقل ۲۳۰ درجه دارند و این نوع چراغ ها می‌تواند برای ایجاد نورپردازی مناسب نیز مورد استفاده قرار بگیرند و در برخی از آنها به جای بدنه پلاستیکی از بدنه فلزی استفاده شده است که استحکام بیشتری به آنها می بخشد مثلاً شاسی آلومینیومی باعث می شود که نوار ال ای دی در این چراغ ها خنک تر شود و طول عمر در آنها نیز بالاتر رود.

خرید ارزان چراغ پارکی سولار با بهترین کیفیت از تولیدی

خرید ارزان چراغ پارکی سولار با بهترین کیفیت از تولیدی چراغ پارکی برقی، از انواع کالای روشنایی است که با استفاده از آن صرفه جویی خوبی در انرژی و هزینه ها به عمل می آید. این نوع چراغ با کمک سنسورهای حرکتی، به نورپردازی هوشمندانه محیط می پردازند و به گرفتاری پیدا کردن کلید برق در فضای تاریک خاتمه داده اند. برای خرید ارزان چراغ سولار می توان به پخش کنندگان و فروشنده های اصلی انواع لامپ، چراغ و دیگر ملزومات روشنایی مراجعه کرد.

خرید چراغ چشمک زن به راحتی در کشور ما امکان پذیر است و ما می‌توانیم آن را از فروشندگان معتبر تهیه کنیم و از مزایای آن بهره مند شویم، خرید مناسب ترین چراغ سولار پارکی باعث شده است تا مشتریان بسیاری تمایل پیدا کنند تا این خرید را انجام دهند و از کیفیت و مزایای فراوان ان نهایت استفاده و بهره را ببرند و یک خرید بی‌نظیر و ممتاز را انجام دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *