لامپ های ال ای دی و لامپ هالوژن کملیون، نسل نوی از لامپ های کم مصرف به شمار می روند. پیش از این لامپ های پر مصرف هالوژنی وجود داشت و پس از چندی مهتابی ها که کمتر مصرف داشتند به بازار عرضه گردید؛ ولی با ورود لامپ های ال ای دی تغییرات زیادی به وجود آمد.

این نوع از لامپ ها را می توان در طرح ها، ولتاژها و کیفیت های گوناگون از بازار خریداری کرد.

لامپ ال ای دی 12 ولت از جمله لامپ های پرکاربرد است. از این لامپ در راهروهای ساختمان ها سرویس های بهداشتی و … استفاده می شود.

لامپ ال ای دی 12 ولت | فروش عمده انواع لوازم برقی در کشور

لامپ ال ای دی 12 ولت

لامپ ال ای دی 12 ولتلامپ ال ای دی 12 ولت و لامپ مهتابی پارس شعاع توس را می توان از فروشگاه های گوناگون خریداری کرد. شرکت های زیادی در ایران وجود دارند که این نوع لامپ را به اشکال و قیمت های متفاوت تولید و به بازار عرضه می کنند. این نوع از لامپ کارایی بالایی دارد حتی لامپ ۱۲ ولت ماشین هم وجود دارد که می توان آن را از فروشگاه های لوازم یدکی ماشین خریداری کرد. 

کارخانه های گوناگونی در ایران وجود دارند که این نوع لامپ را تولید و در دسترس عموم قرار می دهند. این کارخانه ها نمایندگی های فروش در شهرهای مختلف دارند که همواره در دسترس هستند. 

خرید انواع لامپ ای ای دی ارزان

خرید انواع لامپ ای ای دی ارزانخرید انواع لامپ ال ای دی ارازن از طرق مختلفی امکان پذیر می باشد:

  • اینترنت: به وب سایت های اینترنتی مختلف و معتبر سر بزنید. این وب سایت ها انواع لامپ نسل جدید را به فروش می رسانند.
  • نمایندگی های فروش: این نمایندگی ها نیز لامپ های تولید شده را با قیمت ارزان عرضه می دارند.
  • فروشگاه ها: عمدتاً در بازار شما با این نوع فروشگاه ها برخورد داشته اید، آن ها انواع لامپ ال ای دی ارزان را با کیفیت ها مختلف می فروشند.

مراکز فروش انواع لوازم برقی

مراکز فروش انواع لوازم برقی در شهرهای مختلف مراکز فروش انواع لوازم برقی وجود دارد. این مراکز یا متشکل از فروشگاهی بزرگ و یا چند فروشگاه کوچک می باشد. شما از این مراکز می توانید لامپ 3 وات 12 ولت، لامپ کم مصرف با 12 ولت باطری ماشین و … را خریداری کنید.

در این مراکز علاوه بر لوازم برقی مختلف لامپ های ال ای دی هم به فروش می رسند. در بازارهای شهرهای گوناگون نمایندگی های شرکت های تولید کننده هم حضور فعال دارند که اعتباربخش بازار به شمار می روند. امروزه همچنین می توان به اینترنت هم لقب مرکز فروش را دارد. در این دهکده جهانی، وب سایت های زیادی در این کار مشغول هستند.

فروش عمده انواع لامپ ای ای دی 12 ولت

فروش عمده انواع لامپ ای ای دی 12 ولتفروش عمده انواع لامپ ال ای دی 12 وات از سوی کارخانه ها انجام می شود. این شرکت های تولیدی و وارد کننده هستند که محصولات و کالاهای خود را به صورت عمده به بازار عرضه می دارند و سپس به دست خریداران می رسند.

اصولاً کسانی که در کار فروش جزئی در شهرستان ها یا محلات هستند و یا این که صادر کنندگان خرید عمده را انجام می دهند.

با مراجعه به دفاتر فروش کارخانه های تولید کننده می توان تخفیف های خوبی گرفت و انواع لامپ ای ای دی 12 ولت را به صورت عمده خریداری نمود.

لیست قیمت انواع لامپ ال ای دی 12 ولت

لیست قیمت انواع لامپ ال ای دی 12 ولتلیست قیمت لامپ ال ای دی 12 ولت را بهتر است فروشگاه های سطح شهر دریافت کرد. آنان قیمت روز را ارائه می دهند. همچنین در این زمینه می شود به وب سایت های اینترنتی هم مراجعه نمود که در این حوزه فعالیت می کنند. این وب سایت ها روشن كردن ال اي دي با 12 ولت ماشین و قیمت پاور ال ای دی 12 ولت را هم درج می نمایند.

به قیمت هایی از سه نوع از لامپ یاد شده در این جا توجه کنید: 

  • لامپ حبابی 12 ولت وستیج، قیمت: 29000 تومان
  • لامپ ال ای دی 12 ولت مهتابی ایران زمین، قیمت: 22000 تومان
  • لامپ 12 ولت ال ای دی پارس شهاب، قیمت: 29000 تومان 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *