دکل‌های مخابراتی از جمله دکل‌ هایی به شمار می روند که برای امور گوناگون مخابراتی و مهمی همچون  آنتن‌های موبایل، آنتن‌های بیسیم و … مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرند.
پس می توان پی به اهمیت این دکل ها برده و آن ها را جزو مهم ترین تجهیزات مخابراتی قرار داد. اما باید گفت انواع دکل هایی که به عنوان دکل مخابراتی شناخته می شوند، نمونه های متعددی را شامل می شوند که از میان آن ها می توان به این گزینه ها اشاره نمود:

  • دکل‌ خود ایستا
  • دکل‌ خود ایستا چهار پایه
  • دکل‌ خود ایستا سه‌ پایه
  • دکل‌ مهاری
  • دکل‌ تک‌ پایه
  • دکل‌ بازتابی

گفتنی است هر کدام از انواع این دکل ها که به آن ها اشاره شد، از تجهیزات و ابزار بسیاری تشکیل شده اند که از مهم ترین آن ها می توان چراغ دکل مخابراتی را نام برد. این چراغ بر روی انواع دکل های مورد نظر نصب گردیده و ه عنوان یک چراغ هشدار دهنده برای انواع ابزاری پروازی در هوا مانند هلی کوپتر یا هواپیما به عنوان نوعی علامت آگاه کننده عمل می کند و در نتیجه کاربرد مفید خود را در این زمینه بروز می دهد.

اما موضوع دیگری که قابل ذکر است فروش این دسته از تجهیزات بسیار پر کاربرد و ضروری می باشد.
فروش چراغ دکل خورشیدی مخابراتی توسط بسیاری از مراکز عرضه کننده تجهیزات الکترونیکی صورت می پذیرد.

اما برای حصول اطمینان از خرید این نوع چراغ، برخی از مراکز فروش در قالب نمایندگی ها بنا گشته اند که انواعی از این چراغ ها را که متشکل از این موارد هستند، به مشتریان عمده عرضه می دارند:

  1. برند
  2. نوع لامپ
  3. وزن و اندازه

بنا براین شما می توانید با اطمینان تمام و خاطری آسوده این چراغ ها در تعداد های بالا مورد سفارش از نمایندگی ها قرا داده و در عین حال یک محصول مناسب و تمام عیار و نیز ارزان قیمت تر از بازار را تهیه نمایید.
در این صورت است که لذت یک خرید آسان و بی دغدغه هم شامل حالتان خواهد شد.

چراغ دکل مخابراتی | فروش چراغ دکل مخابراتی خورشیدی

فروش چراغ دکل خورشیدی

فروش چراغ دکل خورشیدیچراغ دکل یکی از ملزومات مهم و اساسی انواع سازه بلند، بالاخص دکلهای مخابراتی و اینترنتی می باشد. چراغ های دکل مرسوم و قدیمی از نوع برقی و با سیم تولید می شدند. مشکل موجود در این گونه از چراغ ها خرابی و قطع شدن زود هنگام بود.

چراغ های دکل خورشیدی ساخته شده و ارائه شده توسط مجموعه ما از نظر ساختمان و مواد در انواع مختلفی طراحی و ارائه می شوند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چراغ های دکل خورشیدی با بدنه پلی کربنات و ای بی اس
  • چراغ های دکل سولار با بدنه فلزی و ریخته ای

چراغ های مخابراتی خورشیدی با بدنه پلی کربنات و ای بی اس این نوع از چراغ های دکلی دارای بدنه خود رنگ بوده و در مقابل انواع تنش های دمایی کارکرد خود را حفظ می کنند و هرگز تغییر شکل نمی دهند. این دسته از چراغ های دکل ال ای دی بر اساس استاندارد دارای 32 ال ای دی، 40 ال ای دی و 48 ال ای دی پر نور و دارای زاویه پرتاب وسیع می باشند.

چراغ دکل خورشیدی با بدنه فلزی و حباب شیشه ای دسته ای دیگر و متداول از انواع چراغ های دکل ال ای دی هستند که بدنه مقاوم و فلزی دارند. این نوع از چراغ های دکل دارای حباب شیشه ای مدل نیپون یا روهن هستند؛ که هر کدام با توجه به کاربرد و محل نصب چراغ دکل، مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از چراغ های دکل مخابراتی دارای 30 ال ای دی، 50 ال ای دی، 80 ال ای دی و 120 ال ای دی هستند.

به طور کل چراغ دکلی با کیفیت و مرغوب از این مشخصه ها تشکیل یافته است:

  • دارای بدنه ای محکم و حباب شفاف و کریستالیزه است.
  • تا در برابر تغییرات دما مقاوم بوده و از نظر شدت نور حداکثر روشنایی و هشدار را ایجاد کند.

پنل خورشیدی مورد استفاده در چراغ دکل خورشیدی عمدتاً از دو نوع پلی کریستال و مونو کریستال می باشد. تفاوت عمده این دو نوع سلول خورشیدی در ساختار، راندمان و قیمت آن ها است.

  1. پنل مونو کریستال
  2. پنل پلی کریستال

پنل مونو کریستال از نظر چیدمان بسیار منظم و از یک کریستال سیلیس ساخته شده است و رنگ تیره ای دارد. پنل مونو کریستال ساختار یکپارچه و یک تکه ای دارد که باعث می شود بهره وری و کارآیی بالاتری داشته باشد. راندمان این دسته از پنل ها بین 16 تا 21 درصد است و قیمت بالاتری دارند.

این سلول ها مناسب چراغ دکل هایی که در مناطق سردسیر و دکل های بلند هستند انتخاب می شوند.

پنل پلی کریستال، از جمع شدن چندین کریستال سیلیس در یک سلول ساخته می شوند و رنگ روشن تری دارند.

راندمان این دسته از پنل ها بین 13 الی 16 درصد است. پنل پلی کریستال به دلیل سطح روشن و جذب کمتر حرارت خورشید و در نتیجه کاهش مقاومت الکتریکی، افت توان کمتری دارند و برای چراغ دکل مخابراتی در مناطق گرمسیری مناسب تر هستند.

چراغ دکل مخابراتی

انوع چراغ هشدار دکل که در قالب چراغ دکل مخابراتی نمود یافته اند، از نظر نوع کارکرد و موارد متعدد دیگر نمونه های متفاوتی را شامل می شوند که در موارد زیر هم به ذکر انواع آن و هم به ارائه توضیحاتی از آن ها پرداخته ایم:

  •  چراغ دکل برقی: در این نوع چراغ انواع لامپ‌هایی که در بازار وجود دارند، استفاده می شود. لامپ‌های رشته‌ای، لامپ‌های LED، لامپ‌های Power LED و سایر نمونه‌های مشابه
  • چراغ دکل با منبع تغذیه خورشیدی: با گسترش استفاده از انرژی خورشیدی در کشور های مختلف، استفاده از چراغ دکل خورشیدی به علت قیمت بسیار اقتصادی، عدم نیاز به کابل و هزینه‌های مترتب بر آن و سهولت کارکرد، مورد استقبال بسیار قرار گرفته‌است.
    اکثر چراغ‌ های دکل خورشیدی به صورت چشمک زن بوده که این امر باعث کاهش قابل توجه انرژی ذخیره شده در باتری می‌گردد.

خرید انواع چراغ دکل

خرید انواع چراغ دکل انواع چراغ دکل که با نام چراغ دکل خورشیدی نیز شناخته می شوند، در بازار فروش موجود بوده و تحت برند های متعددی برای خریداران موجود می باشند.
با توجه به کارکرد عمده ای که از انواع دکل ها به عمل می آید، به تناسب آن چراغ دکل خورشیدی نیز بسیار مورد کاربرد قرار گرفته و در نتیجه می توان تقاضا های بسیاری را برای آن شاهد بود.

در هر حال اگر تمایل دارید تا از سطح مناسبی از قیمت چراغ چشمک زن خورشیدی برخوردار شوید و به طور کلی لیست قیمت چراغ سر دکل را مشاهده بفرمایید، می توانید به سایت های فروش معتبر این دسته از تجهیزات مراجعه کرده و در نتیجه از میان محصولات متنوع موجود در آن ها، اقدام به انتخاب و خرید نمایید.

مراکز فروش چراغ دکل در شهر شما

مراکز فروش چراغ دکل در شهر شما

به کمک برخی از شرکت ها و هم چنین راه اندازی سایت فروش توسط آن ها، دیگر نیاز به نمایندگی در شهر و محل زندگی شما خریداران عزیز نمی‌ باشد. شما می توانید برای مشاهده و خرید انواع محصولات به سایت های معتبر فروش که توسط شرکت های سازنده و یا نمایندگان آن ها اداره می گردنند مراجعه کرده و درخواست های خرید خود را به انجام برسانید.
محصولات منتخب در این سایت ها  که به عنوان مراکز فروش معتبری شناخته می شوند، گستره انتخابتان برای خرید چراغ دکل خورشیدی را افزایش داده و در نتیجه شما شاهد انواع این موارد در هنگام انتخاب خواهید بود:

  • انواع چراغ چشمک زن دکل
  • انواع قیمت سولار یا چراغ دکل خورشیدی

لیست قیمت انواع چراغ دکل

لیست قیمت انواع چراغ دکلبرخی از شرکت ها با استفاده از تکنولوژی روز، اقدام به عرضه و فروش انواع چراغ چشمک زن و چراغ خورشیدی و لامپ های کم مصرف LED با کیفیت تضمینی نموده و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز توانسته اند محصولات خود را در بازار های داخلی و خارجی عرضه نمایند.
همه این عوامل باعث افزایش مشتریان دائمی هر یک از مراکزی شده است که به عرضه بهترین چراغ دکل پرداخته اند:

  • داشتن تنوع بالا
  • عرضه محصولات با کیفیت
  • تحویل سفارشات در سریع ترین زمان ممکن

اما شما در جایگاه خریدار برای این که بتوانید از این محصولات دیدن کرده و یا قبل از خرید، از لیست قیمت انواع آن ها مطلع شوید، می توانید از طریق نمایندگی هایی که محصولات این شرکت ها را از طریق برخی از مراکز فروش غیر حضوری در معرض نمایش گذاشته اند، اقدامات لازم را به عمل آورید.

عمده فروشی انواع چراغ دکل مخابراتی

عمده فروشی انواع چراغ دکل مخابراتیچراغ دکل مخابراتی در نمونه های متعددی اعم از برند، قیمت و … در بازار فروش موجود می باشد و مورد سفارشات عمده بسیاری از سوی متقاضیان قرار می گیرد.
برای این که بتوانید این چراغ ها را در بالا ترین کیفیت و متناسب ترین قیمت تهیه کنید و در نتیجه کارایی های گسترده ای از آن ها را به عمل آورید، می توانید عمده فروشی تجهیزات الکترونیکی را برای این کار انتخاب کرده و در نتیجه به محصولات مورد نظر خود در بهترین حالت ممکن دسترسی پیدا کنید.

 

خرید چراغ دکل مخابراتی خورشیدی + قیمت

چراغ دکل مخابراتی خورشیدی یا سولار مجهز به باتری های قوی و صنعتی بوده و از طریق انرژی خورشیدی کار کرده و بی نیاز از سیم و برق کشی میباشد.

خرید چراغ دکل مخابراتی خورشیدی یا سولار و لامپ هالوژن کملیون توسط سایتهای عرضه آنلاین صورت میگیرد که تنوع فروش بالایی داشته و به صورت مستقیم، بهترین و با کیفیت ترین چراغ دکل های مخابراتی خورشیدی را از طریق تولید کننده در بازار توزیع میکنند.

شما مشتریان گرامی و مصرف کنندگان، جهت خرید چراغ دکل مخابراتی خورشیدی و اطلاع از قیمت انواع مدلهای آن میتوانید با ما در تماس باشید.

چراغ دکل مخابراتی خورشیدی یا سولار مجهز به باتری های قوی و صنعتی بوده و از طریق انرژی خورشیدی کار کرده و بی نیاز از سیم و برق کشی میباشد.

چراغ دکل خورشیدی مخابراتی از نظر بدنه و ساختار نیز از بهترین مواد اولیه و آلیاژ ساخته شده است که در شرایط آب و هوایی مختلف و مرطوب نیز بالاترین راندمان را دارد.

قیمت چراغ دکل مخابراتی سولار ال ای دی

یکی از موضاعات بسیار مهم و اصلی که خریداران چراغ دکل مخابراتی خورشیدی در زمان ثبت سفارش و تهیه این محصول باید به آن توجه داشته باشند؛ میزان پرتاب نور و فاصله رویت آن است.

سازندگان چراغ دکل های مخابراتی سولار به دلیل رعایت نکات فنی و الزامات استاندارد ایکائو همواره سعی دارند تا بهترین و مرغوب ترین محصول را در بازار توزیع نمایند.

برخی مدل های ارزان قیمت چراغ دکل های مخابراتی در بازار وجود دارد که به خاطر در نظر نگرفتن توصیه های فنی ایکائو از کیفیت لازم برخوردار نبوده و پس از نصب، در کوتاه ترین زمان، دچار عیب شده و نیاز به تعمیر پیدا می کنند.

این موضوع موجب تحمیل هزینه زیادی برای تعویض یا تعمیر چراغ سر دکل مخابراتی شده و بعضاً ممکن است خسارات بسیاری نیز به همراه داشته باشد.

قیمت چراغ دکل مخابراتی سولار ال ای دی و لامپ مهتابی پارس شعاع توس و شرایط خرید آن، توسط سازنده محصول و از طریق سایتهای توزیع آنلاین و یا شبکه های اجتماعی تولید کنندگان در اختیار دکل بندها و شرکتهای تامین تجهیزات شبکه قرار می گیرد.

قیمت چراغ دکل مخابراتی خورشیدی ال ای دی و شرایط خرید آن، توسط سازنده محصول و از طریق سایتهای توزیع آنلاین و یا شبکه های اجتماعی تولید کنندگان در اختیار دکل بندها و شرکتهای تامین تجهیزات شبکه قرار می گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *